Všeobecné obchodné podmienky
Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len "obchodné podmienky") sa vzťahujú na zmluvy uzatvorené prostredníctvom on-line obchodu SVETOVÝ TOVAR umiestneného na webovom rozhraní www.svetovy-tovar.sk (ďalej len "webové rozhranie") medzi
našou spoločnosťou:
VERNER Vision s.r.o., so sídlom Mírová 502/38, 703 00 Ostrava Vítkovice, Česká republika
IČ: 25864793
DIČ: CZ25864793
zapísanú: v obchodnom registri Okresného súdu v Ostrave, oddiel C, vložka 23284
Adresa pro doručovanie:
SVETOVÝ TOVAR
VERNER Vision s.r.o.
Mírová 502/38, 703 00 Ostrava - Vítkovice, Česká republika
(dále jen „Kontaktní adresa“)
Adresa elektronickej pošty:
info@svetovytovar.sk (ďalej len "Kontaktný email")
Telefón:
(+420) 605 918 558 (ďalej len „Kontaktný telefón“)
ako predávajúcim
a vami ako kupujúcim.
1. ÚVODNÉ USTANOVENIA
Kúpnou zmluvou sa zaväzujeme dodať vám tovar uvedený v objednávke a vy sa zaväzujete tento tovar prevziať a zaplatiť nám kúpnu cenu (alebo len "cenu"), vrátane nákladov spojených s dodaním tovaru a prípadných poplatkov súvisiacich so zvoleným spôsobom platby, uvedenú v objednávke.
Vlastnícke právo k tovaru nadobúdate zaplatením celej kúpnej ceny, nie však skôr, ako tovar prevezmete.
Tovarom predávaným prostredníctvom webového rozhrania sú aj ľudské vlasy. V súlade s § 112 Občianskeho zákonníka ČR (ako je definovaný v článku 1.4.) Sú ľudské vlasy vecí hnuteľnú, ktorú možno prenechať inému aj za odmenu, teda predaj nášho tovaru nie je v tomto smere nijako obmedzený.
Vzhľadom na povahu ľudských vlasov odporúčame pred nákupom týchto produktov skonzultovať možnosti použitia vlasov, výber odtieňa a typu vlasov s odborníkom. Zároveň odporúčame starostlivo sa zoznámiť s odporúčanou starostlivosťou o predĺžené vlasy, ktorá je dostupná na webovom rozhraní → TU. Ohľadom vyššie uvedeného nás neváhajte kontaktovať, radi vám poradíme a odporučíme vhodný produkt.
1.1. Vzťahuje sa kúpna zmluva len na tovar?
Ako kúpna zmluva (alebo len "zmluva") sa tu označuje akákoľvek zmluva, uzavretá podľa týchto obchodných podmienok. Môže teda ísť napríklad aj o zmluvu o poskytovaní služieb.
1.2. Je kúpna zmluva spotrebiteľskou zmluvou?
O spotrebiteľskú zmluvu sa jedná v prípade, že ste spotrebiteľom, tj. Ak ste fyzickou osobou a tovar kupujete mimo rámca svojej podnikateľskej činnosti alebo mimo samostatného výkonu svojho povolania. V opačnom prípade sa o spotrebiteľskú zmluvu nejedná a nevzťahuje sa na vás ochrana spotrebiteľa podľa právnych predpisov a týchto obchodných podmienok. Najmä ako nespotřebitel nemáte právo na odstúpenie od zmluvy bez udania dôvodu.
1.3. Aké máte ako spotrebiteľ osobitné práva?
Ako spotrebiteľ máte predovšetkým:
- právo odstúpiť od zmluvy uzatvorenej pomocou prostriedkov komunikácie na diaľku, ako je napr. telefón, e-mail alebo internetový obchod (článok 5 týchto obchodných podmienok);
- právo zo záruky na tovar, ktorej podmienky a uplatnenie sa riadi Reklamačným poriadkom;
- právo na oznámenie informácií pred uzatvorením zmluvy (informácie sú obsiahnuté v týchto obchodných podmienkach alebo na webovom rozhraní);
- právo na mimosúdne riešenie spotrebiteľského sporu zo zmluvy (článok 7.3 týchto obchodných podmienok).
1.4. Čím sa riadi náš právny pomer?
Náš právny pomer sa riadi nasledujúcimi dokumentmi:
- týmito obchodnými podmienkami, ktoré vymedzujú a spresňujú naše vzájomné práva a povinnosti;
- Reklamačným poriadkom, podľa ktorého budeme postupovať pri reklamácii tovaru;
- Podmienkami použitia webového rozhrania, ktoré upravujú registráciu na webovom rozhraní, ochranu vašich osobných údajov, ochranu obsahu webového rozhrania a niektoré ďalšie vzťahy súvisiace s využívaním webového rozhrania;
- podmienkami a pokynmi uvedenými na webovom rozhraní najmä pri uzatváraní zmluvy;
- objednávkou a jej prijatím z našej strany,
a v otázkach tu neupravených tiež nasledujúcimi právnymi predpismi:
- zákonom č. 89/2012 Zb., občianskym zákonníkom, v znení neskorších predpisov (ďalej len "občiansky zákonník");
- zákonom č. 634/1992 Zb. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov (iba ak ste spotrebiteľom).
Ak sa vaše bydlisko alebo sídlo nachádza mimo Českú republiku, alebo ak náš právny pomer obsahuje iný medzinárodný prvok, beriete na vedomie, že sa náš vzťah riadi českým právom. Ak ste spotrebiteľom a právny poriadok štátu vášho bydliska poskytuje vyššiu mieru ochrany spotrebiteľa ako český právny poriadok, je vám v právnych vzťahoch poskytovaná táto vyššia miera ochrany.
1.5. Ako vyjadríte súhlas s obchodnými podmienkami?
Zaslaním objednávky a ďalej tiež potvrdením na webovom rozhraní potvrdzujete, že ste sa s týmito obchodnými podmienkami oboznámili a súhlasíte s nimi.
Znenie obchodných podmienok môžeme meniť či dopĺňať. Vaše práva a povinnosti sa riadia vždy tým znením obchodných podmienok, za ktorého účinnosti vznikli.
2. KÚPNA ZMLUVA
2.1. Ako uzatvárame kúpnu zmluvu?
Na webovom rozhraní je uvedený zoznam tovaru vrátane opisu hlavných vlastností jednotlivých položiek. Pri každom tovare je uvedená cena vrátane daní, ciel a poplatkov. Prezentácia tovaru je informatívneho charakteru, a nejedná sa o náš návrh na uzavretie zmluvy v zmysle § 1732 ods. 2 Občianskeho zákonníka. Pre uzavretie zmluvy je nutné, aby ste odoslali objednávku a aby došlo k prijatiu tejto objednávky z našej strany.
2.2. Za akých podmienok možno využiť "akčnú" ponuku či zľavu?
Ponuky označené ako "akčné" platí do vypredania zásob alebo do doby skončenia také ponuky uvedené vo webovom rozhraní alebo do odvolania ponuky alebo do ďalšej aktualizácie ponuky. Z našej strany sú vám poskytované rôzne druhy zliav. V prípade, že zľavu alebo zľavový kupón uplatníte v rozpore s pravidlami danej zľavy či zľavového kupónu, máme právo také uplatnenie zľavy alebo zľavového kupónu odmietnuť. V takom prípade budete o odmietnutí informovaný a bude vám ponúknutá možnosť vybaviť objednávku bez tejto zľavy či uplatneného kupónu. Pravidlá a podmienky pre uplatnenie konkrétnej zľavy či marketingové akcie sú uvedené buď priamo u zľavy či marketingové akcie vo forme informácií, alebo je u zľavy či marketingové akcie uvedený odkaz na webové rozhranie, kde sú pravidlá zľavy či marketingové akcie podrobne opísané.
2.3. Ako podať objednávku?
Objednávku môžete podať vždy prostredníctvom webového rozhrania (vyplnením formulára), prípadne aj telefonicky, e-mailom alebo iným spôsobom, ktorý podľa aktuálnych informácií uvedených na webovom rozhraní umožňujeme.
Objednávka musí obsahovať všetky informácie predpísané vo formulári, najmä presné označenie objednávaného tovaru (prípadne číselné označenie tovaru), počet kusov, zvolený spôsob platby a dopravy a vaše kontaktné údaje (dodacie a prípadne fakturačnú).
Pred záväzným odoslaním objednávky vám bude oznámená rekapitulácia objednávky vrátane konečnej ceny (v závislosti od zvoleného spôsobu dopravy a platby). Odporúčame skontrolovať najmä druh a množstvo tovaru, e-mailovú a dodacie adresu. V rámci rekapitulácie máte poslednú možnosť meniť zadané údaje.
Záväznú objednávku podáte stlačením tlačidla "Odoslať objednávku". Údaje uvedené v záväznej objednávke považujeme za správne a úplné. O ich zmene nás bezodkladne informujte telefonicky či e-mailom.
O obdržaní objednávky vás budeme informovať. Informácie (potvrdenie) o prijatí objednávky je zasielaná automaticky a nejedná sa o prijatí objednávky z našej strany, ak to v potvrdení nie je výslovne uvedené.
Ak budeme mať pochybnosti o pravosti a vážnosti objednávky, môžeme vás kontaktovať za účelom jej overenia. Neoverenú objednávku môžeme odmietnuť. Na takúto objednávku sa potom hľadí, akoby nebola podaná.
2.4. Kedy je teda zmluva uzavretá?
Kúpna zmluva je uzavretá okamihom, keď je vám doručený prijatí objednávky z našej strany. Prijatie objednávky vám bude zaslané na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli v objednávke. Ak by k prijatiu objednávky nedošlo, je zmluva uzavretá okamihom, keď uhradíte celú kúpnu cenu alebo prevezmete objednaný tovar (podľa toho, čo nastane skôr). Prijatie objednávky (akceptácia) môže byť súčasťou informácie o obdržaní objednávky podľa článku 2.3 týchto podmienok (ak je to v potvrdení výslovne uvedené), alebo môže po tomto potvrdení nasledovať samostatne.
Informácie o jednotlivých technických krokoch vedúcich k uzavretiu zmluvy sú zrejmé z webového rozhrania.
2.5. Môžete už odoslanú objednávku zrušiť?
Objednávku, ktorú sme doteraz neprijali (tj. Nebolo vám zaslané prijatí objednávky z našej strany podľa článku 2.4 týchto obchodných podmienok), môžete zrušiť telefonicky alebo e-mailom. Všetky nami prijaté objednávky sú záväzné. Neskoršie zrušenie objednávky je možné len po dohode s nami. Ak je takto zrušená objednávka tovaru, ohľadom ktorého nejde odstúpiť od zmluvy (podrobnejšie v článku 5), máme nárok na náhradu nákladov, ktoré sme už v súvislosti so zmluvou vynaložili.
2.6. Môže sa cena uvedená na webovom rozhraní meniť?
Ceny prezentovaného tovaru a ceny za balenie, dopravu a dodanie zostávajú v platnosti po dobu, kedy sú zobrazované na webovom rozhraní. Prípadné zľavy z ceny tovaru nie je možné vzájomne kombinovať, ibaže je na webovom rozhraní výslovne uvedené niečo iné.
V prípade, že na našej strane došlo k úplne zjavné technické chybe pri uvedení ceny tovaru na webovom rozhraní alebo v priebehu objednávania, nie sme povinní dodať vám tovar za túto úplne zjavne chybnú cenu, a to ani v prípade, že vám bolo zaslané prijatia objednávky podľa týchto obchodných podmienok. V takom prípade si vyhradzujeme právo odstúpiť od zmluvy.
Pokiaľ cena uvedená u tovaru na webovom rozhraní alebo v priebehu objednávania už nie je aktuálny, okamžite vás na túto skutočnosť upozorníme. Ak ešte nedošlo k prijatiu vašej objednávky, nie sme povinní zmluvu uzavrieť.
Na odoslané objednávky nemá vplyv zmena ceny, ku ktorej došlo v medziobdobí medzi odoslaním objednávky a jej prijatím z našej strany podľa článku 2.4 týchto obchodných podmienok.
2.7. V akých jazykoch možno zmluvu uzavrieť?
Zmluvu možno uzavrieť v českom alebo slovenskom jazyke, ibaže sa výslovne dohodneme na inom jazyku.
2.8. Máte možnosť získať zmluvu v textovej podobe?
Zmluva nie je uzatváraná písomne s podpismi zmluvných strán. Zmluvu tvoria tieto obchodné podmienky, vaša objednávka a jej prijatie z našej strany. Celá zmluva vám bude zaslaná e-mailom alebo na vašu žiadosť vytlačená poštou. Pri zasielaní poštou vás môžeme požiadať o úhradu nákladov s tým spojených.
2.9. Je zmluva niekde uložená?
Zmluvu (vrátane týchto obchodných podmienok) archivujeme v elektronickej podobe. Zmluva nie je prístupná tretím osobám, ale na požiadanie vám ju zašleme.
2.10. Čo keď niečomu v zmluve nerozumiete?
V prípade otázky k obchodným podmienkam alebo ku zmluve nás môžete kontaktovať telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu. Radi vám poskytneme všetky potrebné informácie.
3. PLATOBNÉ PODMIENKY
3.1. Aké spôsoby platby prijímame?
Kúpnu cenu môžete uhradiť predovšetkým nasledujúcimi spôsobmi:
- v hotovosti pri zaslaní tovaru na dobierku;
- bezhotovostne pred dodaním tovaru on-line platobnou kartou alebo zrýchleným bankovým príkazom;
- bezhotovostne pred dodaním tovaru prevodom na náš bankový účet (pokyny vám budú oznámené v potvrdení objednávky).
Prípadné ďalšie spôsoby platby sú uvedené na webovom rozhraní v sekcii → Doprava a platba.
Niektoré spôsoby platby (najmä dobierka) môžu byť ďalej spoplatnené. Tieto poplatky sú uvedené na webovom rozhraní. V objednávke bude vždy uvedená konečná cena, ktorá už poplatky súvisiace so zvoleným spôsobom platby zahŕňa.
3.2. Kedy nastane splatnosť kúpnej ceny?
V prípade platby v hotovosti je cena splatná pri prevzatí tovaru. V prípade bezhotovostnej platby pred dodaním tovaru je cena splatná do piatich kalendárnych dní od prijatia objednávky podľa článku 2.4. Váš záväzok uhradiť cenu je pri bezhotovostnej platbe splnený okamihom pripísania príslušnej čiastky na náš bankový účet.
3.3. V akej mene môžete platiť?
Platba tovaru je možná v českých korunách (Kč), alebo v eurách (EUR). V prípade platby tovaru v eurách (pri dodaní tovaru mimo Českú republiku) sú ceny prepočítavané kurzom uvedeným na webovom rozhraní ku dňu objednávky.
3.4. Kedy môžeme požadovať zálohu alebo uhradenie vopred?
Zálohu na kúpnu cenu môžeme požadovať predovšetkým u objednávok s celkovou cenou nad 200 Eur.
Ďalej sme oprávnení požiadať vás o uhradenie celej ceny tovaru pred jeho odoslaním alebo odovzdaním (§ 2119 ods. 1 Občianskeho zákonníka sa nepoužije).
3.5. Ako vystavujeme účtenky v súvislosti s elektronickou evidenciou tržieb?
Podľa zákona č. 112/2016 Zb. O evidencii tržieb sme povinní vystaviť vám účtenku. Zároveň sme povinní zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane online; v prípade technického výpadku potom najneskôr do 48 hodín.
Súhlasom s týmito obchodnými podmienkami nám zároveň udeľujete súhlas s poskytnutím účtenky elektronickou formou.
4. DODACIE PODMÍNKY
4.1. Ako posielame tovar?
Spôsoby dodania tovaru sú uvedené na webovom rozhraní v sekcii → Doprava a platba. Konkrétny spôsob dodania tovaru môžete zvoliť v objednávke. Ak žiadny spôsob dopravy nezvolíte, môžeme ho určiť my.
4.2. Aké sú náklady na dodanie tovaru?
Náklady na dodanie tovaru závisí vždy od veľkosti a povahe tovaru a na cenníka zvoleného dopravcu. Aktuálne náklady na dodanie tovaru sú uvedené na webovom rozhraní v sekcii → Doprava a platba.
V objednávke bude vždy uvedená konečná cena, ktorá už náklady na zvolený spôsob dopravy obsahuje.
4.3. Kedy vám tovar dodáme?
Doba dodania tovaru vždy závisí na jeho dostupnosti a od zvoleného spôsobu dopravy a platby.
Tovar, ktorý je skladom, spravidla expedujeme hneď, maximálne nasledujúci pracovný deň od prijatia objednávky (pri zaslaní tovaru na dobierku), prípadne od pripísania platby na náš účet (pri bezhotovostnej platbe).
Tovar, ktorý nie je skladom, expedujeme, akonáhle je to možné. O presnom dátume vás budeme informovať.
Dodaním tovaru podľa týchto obchodných podmienok sa rozumie okamih, kedy je vám tovar doručený. Ak bezdôvodne odmietnete prevziať tovar, nepovažuje sa táto skutočnosť za nesplnenie povinnosti dodať tovar z našej strany, ani za odstúpenie od zmluvy z vašej strany.
4.4. Ako postupovať pri prevzatí tovaru?
Pri prevzatí tovaru skontrolujte neporušenosť obalu tovaru. Ak zistíte nedostatky, bezodkladne informujte dopravcu aj nás. Ak odmietnete zásielku s poškodeným obalom prevziať, nepovažuje sa to za bezdôvodné odmietnutie tovaru.
Okamihom prevzatia tovaru (alebo okamihom, kedy ste mali povinnosť tovar prevziať, ale v rozpore so zmluvou ste tak neurobili), na vás prechádza zodpovednosť za náhodné zhoršenie, poškodenie či stratu tovaru.
4.5. Čo sa stane v prípade, že tovar neprevezmete?
Pak je z dôvodov na vašej strane nutné tovar doručovať opakovane alebo iným ako dohodnutým spôsobom, ste povinní uhradiť náklady spojené s takýmto doručovaním.
V prípade, že tovar bezdôvodne neprevezmete, máme nárok na náhradu nákladov spojených s dodaním tovaru a jeho uskladnením, ako aj ďalších nákladov, ktoré nám z dôvodu neprevzatia tovaru vzniknú. Tieto náklady nepresiahnu 0,5 Eur za každý deň trvania uskladnenie. Náklady na uskladnenie môžu dosiahnuť maximálne sumy spolu 20,- Eur alebo výšky kúpnej ceny, ak je nižšia ako 20,- Eur.
Dále máme v takovém případě právo od smlouvy odstoupit.
5. ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY
5.1. Ako môžete od zmluvy odstúpiť?
Od kúpnej zmluvy môžete odstúpiť v lehote 14 dní odo dňa prevzatia tovaru; ak je dodávka rozdelená do niekoľkých častí, odo dňa prevzatia poslednej dodávky. Oznámenie o odstúpení od kúpnej zmluvy odporúčame zaslať na našu doručovaciu adresu alebo e-mail. Pre odstúpenie od zmluvy možno využiť náš vzorový formulár. Prijatie oznámenia vám bez zbytočného odkladu potvrdíme.
Odstúpenie od zmluvy nemusíte nijako zdôvodňovať.
5.2. Aké má odstúpenie od zmluvy dôsledky?
Odstúpením od zmluvy sa zmluva od začiatku zrušuje a hľadí sa na ňu, ako keby nebola uzavretá.
Ak bol vám spoločne s tovarom poskytnutý s vaším súhlasom darček, stráca darovacia zmluva odstúpením od zmluvy ktoroukoľvek zo strán účinnosti. Darček nám pošlite späť spoločne s vráteným tovarom.
5.3. Kedy nie je možné odstúpiť od zmluvy?
V súlade s § 1837 občianskeho zákonníka nie je možné odstúpiť okrem iného od nasledujúcich zmlúv:
- o dodávke tovaru, ktorý bol upravený podľa vášho želania alebo pre vašu osobu;
- o dodávke tovaru, ktorý podlieha rýchlej skaze, ako aj tovar, ktorý bol po dodaní nenávratne zmiešaná s iným tovarom;
- o dodávke tovaru v uzavretom obale, ktoré ste z obalu vyňali a z hygienických dôvodov ho nie je možné vrátiť.
Vezmite na vedomie, že vlasy, vlasová predĺženie a clip in vlasy sú svojou povahou tovarom dodávaným v uzavretom obale, ktoré z hygienických dôvodov nie je možné po vyňatí z obalu vrátiť. V prípade tohto tovaru tak nie je možné v súlade s § 1837 občianskeho zákonníka odstúpiť od zmluvy, ak ste tovar už vyňali z obalu či použili.
5.4. Akým spôsobom nám vrátite tovar?
Tovar ste povinní nám vrátiť do 14 dní od odstúpenia od zmluvy na adresu nášho sídla. Tovar nezasielajte na dobierku. Tovar zaslaný na dobierku nie sme povinní prevziať.
K vrátenému tovaru odporúčame priložiť:
- kópiu dodacieho listu a faktúry, ak tieto dokumenty boli vystavené, alebo iný doklad preukazujúci kúpe tovaru;
- písomné vyjadrenie o odstúpení od zmluvy (na našom formulári alebo inak) a zvolenom spôsobe vrátenia peňazí (prevod na účet, osobné prevzatí hotovosti alebo poštová poukážka či inak). Do vyjadrenia uveďte adresu pre doručovanie, telefón a e-mail.
Nepredloženie niektorého z vyššie uvedených dokladov nebráni kladnému vybaveniu vášho odstúpenia od zmluvy podľa zákonných podmienok.
5.5. Kedy dostanete späť svoje peniaze?
Všetky prijaté peňažné prostriedky vám vrátime do 14 dní od odstúpenia od zmluvy. Berte však na vedomie, že nie sme povinní vrátiť vám peniaze skôr, než nám vrátite tovar alebo preukážete, že ste nám tovar odoslali.
Popri kúpnej ceny máte aj nárok na vrátenie nákladov na dodanie tovaru k vám. Ak ste však zvolili iný ako najlacnejší spôsob dodania tovaru, ktorý ponúkame, vrátime vám náklady na dodanie tovaru vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania tovaru.
Peniaze vám vrátime:
- rovnakým spôsobom, akým sme ich prijali, alebo
- spôsobom, aký budete požadovať.
Vedľa vyššie uvedených spôsobov môžeme peniaze vždy vrátiť aj zaslaním na vami oznámený bankový účet alebo účet, z ktorého boli prostriedky poukázané na úhradu kúpnej ceny (ak nám do desiatich dní od odstúpenia od zmluvy žiadny neoznámite). Prijatím týchto obchodných podmienok vyslovujete svoj súhlas so zaslaním peňažných prostriedkov podľa predchádzajúcej vety za podmienky, že vám týmto spôsobom nevzniknú žiadne ďalšie náklady.
Náklady spojené s odoslaním vráteného tovaru na našu adresu hradíte vy, a to aj v prípade, že tovar nemôže byť vrátený pre svoju povahu poštou.
5.6. Čo ak bol vrátený tovar poškodený?
Pri zasielaní zabaľte tovar do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu alebo zničeniu.
Ak zistíme, že vami vrátený tovar je poškodené, opotrebované, znečistené alebo čiastočne spotrebované, zodpovedáte nám za toto zníženie hodnoty tovaru.
5.7. Kedy môžeme odstúpiť od kúpnej zmluvy my?
Vyhradzujeme si právo odstúpiť od zmluvy v nasledujúcich prípadoch:
- technickou chybou bola na webovom rozhraní uvedená úplne zjavne chybná cena tovaru (článok 2.6 týchto obchodných podmienok);
- tovar z objektívnych príčin (predovšetkým preto, že tovar sa už nevyrába, dodávateľ prestal dodávať do ČR atď.) nie je možné za pôvodných podmienok dodať;
- plnenie sa stane objektívne nemožným alebo protiprávnym.
V prípade, že nastala niektorá z vyššie uvedených skutočností, budeme vás o našom odstúpení od zmluvy bezodkladne informovať. Odstúpenie je voči vám účinné okamihom, kedy je vám doručený.
Ak ste už úplne alebo čiastočne uhradili kúpnu cenu, vrátime vám prijatú čiastku bezhotovostne na účet, ktorý nám na tento účel oznámite, alebo z ktorého ste vykonali úhradu. Peniaze vrátime do piatich dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy.
6. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
Vaše práva z chybného plnenia sa riadi príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi (najmä ustanoveniami § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a, ak ste spotrebiteľom, § 2158 až 2174 Občianskeho zákonníka).
Pri uplatňovaní práv z chybného plnenia budeme postupovať v súlade s naším Reklamačným poriadkom. Pred odoslaním reklamácie sa s Reklamačným poriadkom dôkladne zoznámte, aby mohla byť reklamácia vybavená čo najrýchlejšie a k vašej spokojnosti.
7. ZÁVĚREČNÉ USTANOVENIA
7.1. Aké povolenia máme na výkon našej činnosti a kto nás pri nej kontroluje?
K predaju tovaru sme oprávnení na základe živnostenského oprávnenia. Naša činnosť nepodlieha inému povoľovania.
Živnostenskú kontrolu vykonáva v rámci svojej pôsobnosti príslušný živnostenský úrad. Kontrolu dodržiavania právnych predpisov týkajúcich sa technických požiadaviek na tovar a bezpečnosť tovaru vykonáva Česká obchodná inšpekcia (http://www.coi.cz/). Česká obchodná inšpekcia vykonáva aj kontrolu dodržiavania predpisov na ochranu spotrebiteľa. Práva spotrebiteľov obhajuje aj ich záujmové združenia a iné subjekty na ich ochranu.
7.2. Ako vybavujeme sťažnosti?
Prípadné sťažnosti vybavujeme prostredníctvom svojho kontaktného e-mailu. Ďalej sa môžete obrátiť na orgány uvedené v článku 7.1. Vo vzťahu k našim zákazníkom nie sme viazaní žiadnymi kódexy správania, ani žiadne také nedodržiavame.
7.3. Vaše práva pri vzniku spotrebiteľského sporu?
Ak ste spotrebiteľ a ak vznikne medzi nami spor zo zmluvy, ktorý sa nám nepodarí vyriešiť priamo, máte právo obrátiť sa s týmto sporom na Slovenskú obchodnú inšpekciu (adresa: Česká obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát - oddelenie ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2; webové rozhranie: www.coi.cz, www.adr.coi.cz; elektronický kontakt: adr@coi.cz; telefón: +420 296 366 360) s cieľom mimosúdneho riešenia spotrebiteľského sporu. Toto právo môžete uplatniť najneskôr do 1 roka odo dňa, keď ste u nás prvýkrát uplatnili právo, ktoré je predmetom tohto spotrebiteľského sporu.
Pre podanie sťažnosti týkajúce sa tovaru alebo služieb, ktoré ste u nás zakúpili, a pre vyhľadanie subjektu ARS môžete tiež využiť on-line platformu, ktorá je zriadená Európskou komisiou na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
7.4. Čo by ste ešte mali vedieť?
Pri uzatváraní zmluvy sú použité prostriedky komunikácie na diaľku (najmä sieť internet). Náklady vzniknuté pri použití prostriedkov komunikácie na diaľku (predovšetkým náklady na internetové pripojenie alebo na telefónne hovory) hradíte sami. Tieto náklady sa nelíši od bežnej sadzby.
Ak nebude dohodnuté inak, všetka korešpondencia súvisiace so zmluvou medzi nami prebieha v písomnej forme, a to buď e-mailom, doporučene poštou alebo osobným doručením. Z našej strany vám budeme doručovať na adresu elektronickej pošty uvedenú v objednávke alebo vo vašom užívateľskom účte.
V prípade, že je niektoré z ustanovení týchto obchodných podmienok neplatné, neúčinné alebo nepoužiteľné (alebo sa takým stane), použije sa namiesto neho ustanovenia, ktoré sa svojím zmyslom najviac blížia neplatnému, neúčinnému alebo nepoužitelnému ustanovenia. Neplatnosťou, neúčinnosťou alebo nepoužiteľnosťou jedného ustanovenia nie je dotknutá platnosť ostatných ustanovení. Meniť či dopĺňať zmluvu (vrátane obchodných podmienok) možno len písomnou formou.
Tieto obchodné podmienky sú platné a účinné od 1. 3. 2017.